رنگ در طراحی وب سایت

رنگ در طراحی وب سایت یکی از اصول اساسی است. این امر در توجه کاربران به سایت شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. رنگ در طراحی وب سایت نشانه شخصیت شما است. در واقع حدود ۶۰ تا ۹۰ درصد تصمیمات خرید بر اساس رنگ می باشد. پس بهتر است برای انتخاب رنگ مناسب دقت بیشتری کنید.

مواردی که باید در انتخاب رنگ آن ها توجه کرد:

رنگ های پس زمینه
عنوان ها
حاشیه گذاری ها
دکمه های کاربردی مثلا تماس ها

کنترل روشنایی رنگ در طراحی وب سایت

کنترل روشنایی وب سایت نکته بسیار حیاتی می باشد، مثلا مردان رنگ های روشن را بیشتر دوس دارند درحالی که زنان به رنگ های گرم بیشتر علاقه نشان می دهند. استفاده از رنگ های کسل کننده یا فونت های بسیار روشن تاثیر منفی و خسته کننده ی دارد.

 رنگ مناسب برای وب سایت

رنگ در طراحی سایت

رنگ مناسب برای وب سایت شما رنگی است که مورد علاقه بیشتر مخاطبان شما باشد و بتواند بر آن ها تاثیر مثبتی بزارد.
می توانید برای مشاهده سایت های موفق در انتخاب رنگ به مقاله سایت های موفق چه رنگی دارند مراجعه کنید.

در انتخاب رنگ مناسب عجله نکنید

در انتخاب رنگ مناسب عجله نکنید، عوامل زیادی بر انتخاب رنگ تاثیرگذار هستند. مثلا: فرهنگ، جنسیت و سن

مهم است که مخاطبان شما کودکان هستند یا نوجوانان و یا بیشتر مخاطبان سایت شما خانم ها هستند یا آقایان، برای کسب اطلاعات راجب رنگ های مورد علاقه آقایان و خانم ها می توانید به مقاله های رنگ های سرد و رنگ های گرم مراجعه کنید.

سایت لوکس

رنگ در طراحی سایت

اگر می خواهید سایتی لوکس داشته باشید، حتما از رنگ های تیره استفاده کنید. مثلا: مشکی نماد قدرت و تجمل است.
همان چیزی که  طراحان سایت های تجارت الکترونیک به دنبال آن هستند. استفاده درست از این رنگ می تواند زرق و برق خاصی ایجاد کند، که در جذب مخاطبان تاثیر به سزایی دارد. هم چنین برای القاء کیفیت عالی محصولات خود به مشتریان، مشکی رنگ مناسبی است.

سخن پایانی

سعی کنید رنگ وبسایتتان را با توجه به محتوای سایتتان انتخاب کنید. فراموش نکنید که رنگ مناسب میتواند بر سئو سایت تاثیر گذار باشد.
اگر در انتخاب رنگ مناسب دچار مشکل شدید و نمی توانید رنگ مناسب وب سایت خود را انتخاب کنید! می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

سامان نظامی

از سال 2010 و پس از گذراندن دوره های تخصصی در آکادمی های گوگل، ماز و AHREFS فعالیت تخصصی خود را در دیجیتال مارکتینگ را آغاز نمود.

keyboard_arrow_up