سرویس اختصاصی

مشاوره سئو و آنالیز فضای مجازی

آنلایز و ارائه راهکاری واقعی برای حوزه دیجیتال

ویژگی های سرویس

راهکار اختصاصی شما

هر مجموعه و کسب و کار، نیازها، بازار کار مربوط به خود. رقیبان و ترافیکی ورودی و بودجه خاصی برای حضوردر فضای مجازی دارد. سامان مارکتینگ با ارایه راهکار اختصاصی متناسب با شما همواره بهینه ترین استراتژی را ارایه می دهد.

آنلایز رقبا و استراتژی مقابله

تیم سامان مارکتینگ با استفاده از ابزار های بروز و تیم متخصص خود به آنلایز و تحقیق رقبا و حوزه کاری شما پرداخته و راهکار برتر و همچنین راهکار برای عبور از رقیبان شما در فضای مجازی را ارایه می دهد.

تکنیک و استراتژی بروز

حوزه کسب و کار مجازی همواره در حال بروز رسانی و تغییر و تحول است. تیم سامان مارکتینگ با به روز نگاه داشتن اطلاعات خود همواره استراتژی شما را با علم روز تغییر می دهد تا نهایت بهره وری حاصل شود.

اهداف نتایج واقعی

با توجه به متغیر بودن بازار کار و رفتار متقابل و متفاوت رقبای شما هیچگاه نتیجه گیری قطعی امکان پذیر نیست اما سامان مارکتینگ با توجه به تجربه خود همواره اهداف واقعی انتخاب می کند و نتایجی فراتر از اهداف انتخاب شده شما را کسب می کند.

سوالات متداول

آیا هزینه مشاوره رایگان است ؟

تمامی فعالیت های انجام شده در راستای پروژه رایگان است به صورتی که در ابتدای راه هزینه های اولیه مانند آنلایز رقبا، انالیز فعالیت های انجام شده و پیاده سازی استراژی، برگزاری جلسه در قالب یک فاکتور اولیه ارایه می شود و بعد از پرداخت فاکتور فوق، نتایج طی یک جلسه خدمت کارفرا ارایه می‌شود. در صورتی که کارفرما تمایل به همکاری با مجموعه سامان مارکتینگ را داشته باشد کلیه هزینه های دریافت شده به عنوان تخفیف در فاکتور بعدی ارایه می شود.

چقدر زمان می برد ؟

بعد از بررسی اولیه و ارایه لیست فعالیت های انجام شده و سایت ها فعالیت های انجام شده توسط کارفرما، تیم سامان مارکتینگ طی کمتر از 72 ساعت کاری اقدام به برقراری جلسه حضوری یا غیر حضوری جهت ارایه نتایج حاصل شده می نماید.

آیا نیاز به فعالیت مداوم توسط کارفرما وجود دارد؟

خیر. فعالیت کارفرما می تواند صرفا به صورت نظارتی  و همچنین تصمیم گیری در نقاط کلیدی استراژی باشد به این صورت که سامان مارکتینگ با آنلایز دوره ای و انجام خودکار تمامی فعالیت ها، گزارش دوره ای بنا به درخواست کارفرما ارایه داده و انتخابات کلیدی را به عهده کارفرما می گذارد.

نیاز به استخدام نیرو برای سایت دارم ؟

خیر. تمام فعالیت های مورد نیاز می توانند توسط متخصصان تیم سامان مارکتینگ انجام شوند. ولی در صورت نیاز کارفرما به نیروی اختصاصی و یا استخدامی، سامان مارکتینگ می تواند به صورت نقش نظارتی و صرفا مشاوره در کنار کارفرما حضور داشته باشد.

keyboard_arrow_up